Programi i Transparencës
Hyrje
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
Rreth autoritetit
Kuadri ligjor rregullator
Tekstet e plota
E drejta për t’u informuar dhe për t’u ankuar
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AP
Struktura Organizative, Organigrames Struktures se Pagave te Agjencise Kombetare te Mjedisit, te dhenat jane te caktuara bazuar ne VKM 568,”Per krijimin menyren e organizmit dhe te funskionimit te Agjencise Kombetare te Mjedisit” Urdhrin 23 date 13.02.2020 te Kryeministrit “Per miratimin e struktures dhe te organikes te AKM-se” (bashkelidhur) ne te cilen eshte struktura e pagave e punonjesve te AKM-se. (bashkeldihur VKM 586 dhe urdhri nr. 23 i kryeministrit per strukturen).
Struktura e pagave te punonjesve te AKM lidhet me Urdhrin 23 date 13.02.2020 te Kryeministrit “Per miratimin e struktures dhe te organikes te AKM-se” (bashkelidhur).
Funksionet dhe detyrat e Autoritetit Pergjegjes jane si me poshte te percaktuara ne rregulloren nr 120 prot date 12.01.2021 te Agjencise Kombetare te Mjedisit neni 5 si me poshte:
Funksionet e Agjencisë Kombëtare të Mjedisit
Sa i perket CV dhe pagave te nepunesve qe jane subjekt deklarimi sipas ligjit ju bej me dije se subjekt deklarimi ne ILDKPI jane si me poshte:
1. E drejta per informim
2. Koordinatori Antikorrupsion
Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AP
Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat
Shërbimet që ofrohen nga AP
Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AP
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve
nga subjektet e licencuara.
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etje.
Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve
Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AP
Informacioni / dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AP
1. Lista e dokumenteve që administrohen nga AP me afatet e ruajtjes
Afati i ruajtjes se dokumentave eshte 5-10 vjet sipas rendesise se tij.
2. Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin / Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet)
Regjistri Kërkesave dhe Përgjigjeve
Ndihme ekonomike ose shoqerore mund të përfitojnë :
Ku aplikohet për ndihmë ekonomike?
Kur aplikohet për ndihmën ekonomike?
Si aplikohet?
Vendimi për ndihmën ekonomike
Procedurat e rekrutimit /pranimit ne sherbim civil referuar nenit 7 te ligjit 152 “Per Nepunesin Civil” i ndryshuar Departamenti i Administartes Publike
Bazuar nenit 22 te ligjit 152 “Per nepunesin civil i ndryshuar” Pranimi në shërbimin civil në kategorinë ekzekutive bëhet nëpërmjet një konkurrimi të hapur.